top of page

!וולקאם

תמונת הסופר/תאבי יולזרי

להבחן ב IELTS אונליין מהבית - אפשרי עכשיו!


מבחן IELTS Indicator

היי מבודדים ומבודדות,

יש לי חדשות טובות למי שנתקע בלי מבחן IELTS - מעתה מבחן IELTS עובר לפורמט אונליין לכבוד המגפה המאיימת לכלותנו, וניתן לעשות אותו מהבית, מהמחשב האישי. בפוסט הזה אתן פרטים ראשוניים על המבחן החדש, המכונה IELTS Indicator.


האם ניתן להבחן ב IELTS Indicator בישראל?

חיובי! המבחן עולה $149 (שזה אש יחסית למחיר הרגיל של המבחן בארץ, 1200 שקלים).


האם המבחן כולל את ארבעת החלקים כמו המבחן הרגיל?

חיובי. את הציונים במבחן - ציוני ארבעת החלקים פלוס ציון כולל שהוא הממוצע שלהם - תקבלו תוך שבוע. הזמנים של כל חלק ישארו כשהיו - חצי שעה לחלק השמיעה, שעה ושעה לקריאה ולכתיבה, וראיון של 10 - 15 דקות.


יש גם IELTS Academic וגם IELTS for General Training?

שלילי :(( בינתיים המבחן החדש הוא בפורמט האקדמי בלבד, לטובת מי שצריך להרשם ללימודים בשנה הבאה. אני משער שאם המגפה תמשיך לכלותנו, יתאפשר גם מבחן כללי לטובת המהגרים מפה דחוף.


אז מה ההבדלים בין מבחן IELTS הממוחשב ומבחן IELTS Indicator החדש?

בעיקר העובדה שלא כל מוסד שמקבל את ציוני IELTS הממוחשב הרגיל יקבל גם את ציוני IELTS אונליין. המשמעות היא שלפני שאתם נרשמים ל IELTS אונליין, אתם חייבים לברר קודם עם האוניברסיטה אליה אתם נרשמים האם היא מקבלת את ציוני המבחן החדש.


האם ניתן להשתמש בציוני המבחן החדש לטובת תהליך ההגירה שלי?

בינתיים לא, אבל מי יודע מה יהיה.


מבחן IELTS אונליין

אז מה צריך כדי להבחן במבחן IELTS אונליין?

  • חדר מבודד (חח) ושקט. שימו לב שברגע שהמבחן מתחיל אי אפשר לעצור אותו, אז חבל לבזבז זמן על עניינים.

  • מחשב, לא משנה איזה, אבל לא טאבלט או סמארטפון.

  • חיבור אינטרנט יציב (זה מיועד בעיקר לכם, לקוחות הוט)

  • רמקולים או אוזניות לטובת חלק השמיעה. בתחילת המבחן תבצעו בדיקת שמע כדי לראות שהכל עובד.

  • מיקרופון ומצלמה (מובנה או נפרד) לטובת חלק הדיבור


ואיך עובד חלק הדיבור באמת?

חלק הדיבור במבחן החדש הוא עדיין ראיון אחד-על-אחד עם בוחן של IELTS. הכינו מראש דף ועט כדי לכתוב נקודות לתשובה של חלק 2 בראיון.


איך נרשמים ל IELTS Indicator?

כאן. זכרו לבדוק קודם האם בכלל תוכלו להשתמש בציוני המבחן החדש, אחרת חבל על הזמן והכסף והזמן והכסף.


אז ככה יהיה IELTS גם בעתיד?

הנבואה נתנה לשוטים, אז אין לדעת. אם אני צריך לנחש, הייתי אומר שכנראה שכן. קשה לחזור אחורה אחרי שמתרגלים לעבוד מהבית :(


איזה חלופות יש למבחן IELTS?

יש שלוש, אבל חלקיות.

מבחן TOEFL הוא המקביל האמריקאי של IELTS Academic הבריטי. גם מבחן TOEFL עבר לפורמט אונליין. מי שרוצה להתקבל ללימודים בקנדה, אוסטרליה או ניו-זילנד יכול לבצע את מבחן TOEFL כחלופה למבחן IELTS, כמו גם מי שנמצא בתהליך הגירה לאוסטרליה או לניו-זילנד. רשויות ההגירה בקנדה וגם בממלכה המאוחדת לא מאפשרות מבחן TOEFL כחלופה ל IELTS, אז באסה.

מבחן נוסף שקיים הוא מבחן PTE Academic, אבל גם הוא לא תופס בהגירה לקנדה, ובכלל המבחן לא עשה את הצעד שעשו שני אחיו ולא עבר לפורמט אונליין, אז עד להודעה חדשה לא ניתן לגשת אליו בכלל (בארץ).

מבחן שלישי הוא Duolingo English Test, מבחן אונליין חדש. המבחן הזה תופס רק בחלק מהאוניברסיטאות ורק בארה״ב בינתיים.


מבחן IELTS מהבית

ואיך מתכוננים למבחן IELTS (או ל TOEFL או ל PTE)?

אני שמח ששאלתם. אני מציע שתי אפשרויות למידה למבחן - למי שמעדיף ללמוד לבד יש לי מערכת למידה עצמית מעולה (קורס IELTS אונליין) הכוללת את כל ההסברים שצריך לגבי ארבעת חלקי המבחן וכל השאלות בכל חלק בסרטונים מעולים, כמויות של מבחני IELTS לדוגמה, מערכת ללמידת אוצר מילים, מלא קישורים לקריאה של מאמרים וכתבות ולשמיעה של פודקאסטים, בדיקת חיבורים שאני מבצע עבורכם ושעה אחד-על-אחד איתי כדי לתרגל את הדיבור ולקבל עוד דגשים לגבי ההכנה למבחן ולגבי המבחן עצמו. הדבר נכון גם למבחני TOEFL ו PTE. מי שמעדיף לא ללמוד לבד מוזמן להתייעץ איתי לגבי שיעורים פרטיים ל IELTS (וגם ל TOEFL ו PTE) - עד סוף העולם (בערך) יש 25% הנחה על השיעורים שלי. מי שלוקח שיעורים פרטיים מקבל גם הוא גישה למערכת הלמידה העצמית, דרכה תבצעו את התרגול שאני נותן אחרי כל שיעור. יש הנחות נוספות למי שלומד בזוג או בשלישיה (מממ) אז דברו איתי.


ומה עוד אפשר לעשות כדי להתכונן?

תמיד טוב לשפר את רמת האנגלית שלכם, והתקופה הזו היא תקופה לא רעה כדי לעשות את זה. בבלוג שלי יש ים מידע על המבחנים השונים וגם על אפשרויות שיפור אוצר מילים, קריאה ושמיעה באנגלית, אז מוזמנים לשם. אם אתם מעוניינות להתייעץ באשר למבחנים השונים ואפשרויות ההכנה, ניתן להשאיר לי הודעה כאן באתר, לקבוע איתי שיחת יעוץ חינם או לשלוח לי ווטסאפ. בהצלחה, וזכרו:



0 תגובות

留言


!וולקאם

bottom of page