top of page

!וולקאם

תמונת הסופר/תאבי יולזרי

הרשמה ל SAT

עודכן: 28 במרץ


כיצד נרשמים לבחינת ה- SAT?


הרשמה למבחן SAT

התחלתם בתהליך ההכנה ל SAT? יופי, חשוב לא לשכוח להרשם למבחן. תמיד שואלים אותי כמה זמן מראש צריך להרשם ואני תמיד אומר תרשמו כבר, למה לכם לדחות, תפסיקו כבר עם השטויות שלכם. כלומר קחו חודשיים מראש לפחות. כדאי כבר להכנס ולבדוק את מועדי SAT הקרובים כדי לפנות לעצמכם את הלו״ז עוד לפני ההרשמה. מבחן SAT בישראל מתקיים שבע פעמים בשנה, בחודשים מרץ, מאי, יוני, אוגוסט, אוקטובר, נובמבר ודצמבר. ניתן להבחן בחמישה בתי ספר אמריקאים בישראל, בערים אבן יהודה, הרצליה, ירושלים וב(קיבוץ) צובה.





ההרשמה ל SAT מתבצעת אונליין, באתר המבחן. על מנת להירשם לבחינת ה- SAT, יש להכנס לקישור הזה, למלא מלא פרטים ויופי, יש לכם חשבון משתמש באתר. לאחר מכן לחצו בתפריט למעלה על SAT ואז על Taking The Test. בדף שיפתח לחצו מימין על Register For the SAT וקחו את זה משם, אני לא צריך לספר לכם הכל, אתם הולכים להיות תלמידי קולג׳ בקרוב למען השם. בסיום ההרשמה תקבלו Ticket. שמרו אותו כעל בבת עיניכם.

 

הידעת? אני מכין ל SAT באמצעות קורס SAT יחודי שקורה כולו אונליין, מהמחשב אצלך בבית. הקורס למועד הקרוב נפתח ממש עוד מעט, אז הקדימו להרשם. רוצה לדעת עוד? צרו איתי קשר עכשיו בהודעה כאן למטה או בווטסאפ.

 

שני דגשים חשובים לגבי ההרשמה ל SAT:


  1. שימו לב שהשם איתו אתם נרשמים למבחן SAT הוא בדיוק, אבל בדיוק, השם המופיע בתעודה המזהה איתה אתם מתכוונים לגשת לבחינה - כלומר תעודת זהות ישראלית או דרכון. זכרו, מדובר באמריקאים. אלה שהרגו את בין לאדן ובחרו בטראמפ. הם לא יתנו לכם להבחן אם שגיתם באיות השם של עצמכם, ותכלס בצדק.

  2. אם כבר יצרתם בעבר חשבון משתמש באתר המבחן, אנא וודאו כי השם המופיע בתעודה המזהה עמה אתם ניגשים לבחינה זהה לשם שבחשבון. אם חלו שינויים כלשהם, יהיה עליכם ליצור קשר עם שירות הלקוחות של בחינת ה- SAT.


יש!!! מרגישים את ההתרגשות הזאת? זו ההתרגשות הנובעת מהמחשבה לברוח מהארץ לכמה שנים / לתמיד. איך אתם לומדים למבחן? שלחו לי הודעה וספרו לי. ואיך אוצר המילים שלכם? יודעים מה זה stentorian? exculpatory? shellacked? נו, אז קדימה ללמוד מילים.

 

מתי אתם מתכננים להבחן ב SAT? אתם מוזמנים להצטרף לקבוצת SAT ישראל בפייסבוק, להכיר אנשים כמוכם שרוצים להגיע לקולג' ולשאול את כל השאלות שיש על מבחן SAT.


בהצלחה!

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Comments


!וולקאם

bottom of page